Wydawnictwo Medycyna Praktyczna

opinie_medycyna

Medycyna Praktyczna jest wydawnictwem naukowym i z racji swojej specjalizacji dociera głównie do środowiska lekarskiego. Jednakże naszą misją nie jest jedynie dostarczanie najświeższej wiedzy z zakresu medycyny. Co roku realizujemy kilka projektów, z którymi staramy się przekroczyć granice jednej dziedziny. Niestety nie udawało nam się ich wypromować poza środowiskiem lekarskim. W 2013 roku zaprosiliśmy do współpracy Agencję Promocyjną OKO. Coś, na co już nie liczyliśmy, nagle stało się realne dzięki Iwonie Haberny i jej Agencji. Podczas naszego corocznego sympozjum etycznego, na którym poruszamy najbardziej palące problemy dotykające lekarzy w ich praktyce, czyli problemy dotyczące opieki nad pacjentami, problemy dotyczące działania systemu opieki zdrowotnej, a także w trakcie trwania konkursu literackiego dla lekarzy im. Prof. A. Szczeklika Przychodzi wena do lekarza, które odbywają się co wiosną w Warszawie, byliśmy cały czas obecni w mediach. Pojawiliśmy się m.in. w TVP1 – w programie Kawa czy herbata – w wejściu na żywo, w Programie III Polskiego Radia – w godzinnej audycji Klub Trójki, w Programie II Polskiego Radia – w półgodzinnej audycji Wybieram Dwójkę, w RMF Classic, „Dzienniku Polskim”, KAI, „Gościu Niedzielnym”, Radiu Kraków. Przed nawiązaniem współpracy z Agencją Promocyjną OKO próbowaliśmy we własnym zakresie zająć się działką PR. Cel był jeden: zwrócić uwagę szerszej grupie osób na nasze projekty, czyli de facto dotrzeć z konkretnym przekazem do wybranych ogólnopolskich mediów. Dzisiaj wiemy, że do takich działań potrzebny jest naprawdę wysokiej klasy specjalista, z otwartością na świat i ludzi, z poczuciem humoru, ze znajomością rynku, mediów, ze świetnymi pomysłami, jakie regularnie podsuwa nam Iwona Haberny.

Dr n. med. Piotr Gajewski
redaktor naczelny miesięcznika Medycyna Praktycznej

Justyna Tomska
Redaktor / kierownik działu Praw Autorskich
organizator Konkursu Literackiego im. Prof. A. Szczeklika