Public Relations w kulturze

  • opracowywanie koncepcji i prowadzenie kampanii promocyjnych wydarzeń kulturalnych
  • pozyskiwanie partnerów i sponsorów
  • organizacja premier, koncertów, benefisów, festiwali, spotkań autorskich
  • kreowanie wizerunku artystów oraz organizowanie ich spotkań z publicznością kontaktów z mediami
  • przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych (drukowane, elektroniczne, filmowe)
  • monitorowanie efektów prowadzonych działań

Organizacja wydarzeń kulturalnych

  • opracowanie koncepcji (gale, premiery, konferencje)
  • pozyskanie partnerów i wykonawców
  • zapewnienie zaplecza technicznego
  • promocja
  • dokumentacja (serwis fotograficzny i filmowy)

Szkolenia z zakresu promocji czytelnictwa

Szkolenia dla

  • Bibliotekarzy
  • Nauczycieli
  • Księgarzy
  • Pracowników instytucji kultury

Proponowana tematyka szkoleń

  • Nietypowe formy promocji czytelnictwa
  • Organizacja i promocja wydarzeń kulturalnych
  • Kreatywność i innowacje w instytucjach kultury
  • Tradycja i nowoczesność – dziedzictwo lokalne, jako temat nowatorskich projektów kulturalnych
  • Projekty międzypokoleniowe i metody pracy z różnymi grupami wiekowymi
  • Wykorzystanie gier i „grywalizacji” do promocji książki
  • Zasady skutecznej komunikacji – media tradycyjne i społecznościowe
  • Budowanie i promocja marki biblioteki
  • Budowanie marki osobistej nauczyciela i bibliotekarza
  • szkolenia „skrojone na miarę” – dostosowane do ich indywidualnych potrzeb zamawiających

Nowe szkolenia

               

Obsługa techniczna prowadzonych szkoleń:

  • prezentacje multimedialne
  • dokumentacja audio i video
  • transmisja online

Content Marketing

  • pisanie tekstów
  • produkcja filmów
  • blogi i video blogi
  • materiały audio
  • tworzenie infografik
  • sesje fotograficzne

Kontakty z mediami

  • prowadzenie biura prasowego
  • przygotowywanie merytoryczne i graficzne materiałów prasowych oraz ich dystrybucja
  • organizacja konferencji prasowych, wyjazdów studyjnych i wywiadów indywidualnych
  • monitoring efektów prowadzonych działań

Kampanie w Internecie

  • tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych
  • realizacja kapani promocyjnych w Internecie
  • działania w mediach społecznościowych
  • prowadzenie konkursów
  • prowadzenie blogów i grup dyskusyjnych
  • kontakty z blogerami

Reklama

  • opracowywanie strategii reklamowej ściśle zintegrowanej z działaniami Public Relations
  • koordynacja współpracy twórców (pisarzy, grafików, filmowców, aktorów) zaangażowanych w powstanie kampanii
  • zapewnienie zaplecza technicznego dla realizacji kampanii realizacja kampanii reklamowych (od projektu po emisję)współpraca z domami mediowymi i bezpośrednio z właścicielami nośników reklam.