Public Relations w kulturze
- opracowywanie koncepcji i prowadzenie kampanii promocyjnych wydarzeń kulturalnych
- pozyskiwanie partnerów i sponsorów
- organizacja premier, koncertów, benefisów, festiwali, spotkań autorskich
- kreowanie wizerunku artystów oraz organizowanie ich spotkań z publicznością kontaktów z mediami
- przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych (drukowane, elektroniczne, filmowe)
- monitorowanie efektów prowadzonych działań
Organizacja wydarzeń kulturalnych
- opracowanie koncepcji (gale, premiery, konferencje)
- pozyskanie partnerów i wykonawców
- zapewnienie zaplecza technicznego
- promocja
- dokumentacja (serwis fotograficzny i filmowy)
Szkolenia z zakresu promocji czytelnictwa
Szkolenia dla
- Bibliotekarzy
- Nauczycieli
- Księgarzy
- Pracowników instytucji kultury
Proponowana tematyka szkoleń
- Nietypowe formy promocji czytelnictwa
- Organizacja i promocja wydarzeń kulturalnych
- Kreatywność i innowacje w instytucjach kultury
- Tradycja i nowoczesność – dziedzictwo lokalne, jako temat nowatorskich projektów kulturalnych
- Projekty międzypokoleniowe i metody pracy z różnymi grupami wiekowymi
- Wykorzystanie gier i „grywalizacji” do promocji książki
- Zasady skutecznej komunikacji – media tradycyjne i społecznościowe
- Budowanie i promocja marki biblioteki
- Budowanie marki osobistej nauczyciela i bibliotekarza
- szkolenia „skrojone na miarę” – dostosowane do ich indywidualnych potrzeb zamawiających
Nowe szkolenia
Obsługa techniczna prowadzonych szkoleń:
- prezentacje multimedialne
- dokumentacja audio i video
- transmisja online
Content Marketing
- pisanie tekstów
- produkcja filmów
- blogi i video blogi
- materiały audio
- tworzenie infografik
- sesje fotograficzne
Kontakty z mediami
- prowadzenie biura prasowego
- przygotowywanie merytoryczne i graficzne materiałów prasowych oraz ich dystrybucja
- organizacja konferencji prasowych, wyjazdów studyjnych i wywiadów indywidualnych
- monitoring efektów prowadzonych działań
Kampanie w Internecie
- tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych
- realizacja kapani promocyjnych w Internecie
- działania w mediach społecznościowych
- prowadzenie konkursów
- prowadzenie blogów i grup dyskusyjnych
- kontakty z blogerami
Reklama
- opracowywanie strategii reklamowej ściśle zintegrowanej z działaniami Public Relations
- koordynacja współpracy twórców (pisarzy, grafików, filmowców, aktorów) zaangażowanych w powstanie kampanii
- zapewnienie zaplecza technicznego dla realizacji kampanii realizacja kampanii reklamowych (od projektu po emisję)współpraca z domami mediowymi i bezpośrednio z właścicielami nośników reklam.