Czy wszystko można wypromować?

Dysponując pomysłem, umiejętnościami, narzędziami i pieniędzmi można zwrócić uwagę na każdy produkt. O wypromowaniu możemy mówić jednak dopiero wtedy, gdy nasz produkt „chwyci” – zostanie dobrze oceniony i polecony innym przez pierwszych odbiorców. Jeśli takiej weryfikacji nie wytrzyma, najlepsza akcja […]

Kiedy można powiedzieć, że akcja promocyjna się udała ?

Akcja jest udana, gdy spełnione zostaną stawiane przed nią cele. Trzeba je dokładnie – najlepiej w konkretnych cyfrach – sfomułować zanim przystąpimy do pracy. W przypadku jednego produktu 1000 sprzedanych sztuk jest sukcesem, w przypadku innego może to być kompletna […]

Ludzie uodpornili się na reklamy – to już nie działa.

To prawda. Jesteśmy w stanie przeczytać gazetę, nie zauważając w niej ani jednej reklamy, w trakcie przerw reklamowych w telewizji większość ludzi robi sobie herbatę lub przeskakuje pilotem na inny kanał. Natomiast nadal wszyscy chętnie słuchają i powtarzają opowieści. Jeśli […]

Promocja? – to dla mnie zbyt drogie…

[:pl]Bardzo często działalność promocyjna kojarzona jest z wielkimi bilbordami na ulicach i reklamami w telewizji. Faktycznie, ten typ reklamy jest bardzo drogi i osiągalny tylko dla najbogatszych firm. Jeśli nie mamy dużego budżetu reklamowego, możemy ratować się … pomysłem. Dobry […]

W mojej branży reklama jest zabroniona

Istnieją branże, jak choćby branża medyczna, gdzie reklama ze względów etycznych jest zabroniona. Jednak nie zabroniona, a wręcz konieczna jest rzetelna informacja, która trafi do zainteresowanej osoby. Sporządzenie takiej informacji w sposób zrozumiały i czytelny oraz dotarcie z nią do […]